کد خبر : 99316       تاریخ : 1397/03/01 11:55:13
کشف  ۷۰۰ کیلوگرم تریاک درگیری پلیس با قاچاقچیان در عسلویه

کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک درگیری پلیس با قاچاقچیان در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از درگیری پلیس با قاچاقچیان در عسلویه خبر داد و گفت: در جریان این عملیات ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش «پیغام»؛ سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و متنوعی در دستور کار داریم.

وی با اشاره به درگیری پلیس با تیم حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر در عسلویه خاطرنشان کرد: دوشنبه‌شب در حالی که قاچاقچیان قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از دریا به خشکی را داشتند توسط پلیس متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انجام این عملیات در یکی از بخش‌های شهرستان عسلویه، بیان کرد: با حضور هوشمندانه پلیس، قاچاقچیان در محاصره پلیس قرار گرفتند ولی قصد مقاومت در مقابل پلیس را داشتند.

وی اضافه کرد: خودرو قاچاقچیان بر اثر تیراندازی پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروی آنان متوقف شد و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در این عملیات کشف شد.

سردار واعظی از دستگیر سه نفر از سوداگران حرفه‌ای و سرباند انتقال مواد مخدر در این عملیات خبر داد و افزود: دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز در این عملیات توقیف شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=99316

نظـــرات شمـــا