کد خبر : 104245       تاریخ : 1397/07/24 09:54:12
راهیابی عکاس بوشهری به جشنواره ملی میراث ماندگار

راهیابی عکاس بوشهری به جشنواره ملی میراث ماندگار

پیغام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مریم ترابی عکاس بوشهری به جشنواره ملی میراث ماندگار که در خراسان جنوبی برگزار می شود، راه یافت.

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حمیده ماحوزی در جمع خبرنگارن افزود: ٤٥٠ عکاس از سراسر ایران از تاریخ ٥ تا ١٩ مهرماه جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از بررسی اثرهای ارسالی ترابی بعنوان عکاس بوشهری موفق به راهیابی به جشنواره شد.
وی بیان کرد: هیات انتخاب جشنواره متشکل از خشایار فاضل کاشانی، سهیل زند آذر، پویا بیات و صابر قاضی پس از بررسی ٤٤ عکس به این جشنواره راه پیدا کرد.
ماحوزی افزود: عکاسان منتخب ٢٦ تا ٢٩ مهرماه در مدت چهار روز از بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی عکاسی خواهند کرد.
وی گفت: داوری جشنواره ٣٠ مهرماه توسط داوران برجسته کشور اسحاق آقایی، محسن کابلی، امیر عنایتی، رضا خالدی انجام و آیین اختتامیه نیز عصر همان روز با حضور مقام های استانی خراسان جنوبی برگزار می شود.
ماحوزی یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی ایرانیان با فرهنگ و هنر و تمدن ریشه دار خراسان جنوبی، ایجاد مشارکت عام عکاسان در ثبت تصویری، معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری، ترویج هویت فرهنگی، معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان خراسان جنوبی و کمک به جذب گردشگران داخلی و خارجی به این استان است


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=104245

نظـــرات شمـــا