کد خبر : 107846       تاریخ : 1397/12/25 13:49:12
هشدار دادستان گناوه به متعارضان منافع عمومی و دولتی

هشدار دادستان گناوه به متعارضان منافع عمومی و دولتی

پیغام: دادستان عمومی و انقلاب گناوه هشدار داد: دادستانی به عنوان مدعی العموم با آندسته از اشخاص و افراد اعم از حقیقی و حقوقی که بخواهند کوچک ترین تعرض و تجاوزی به اراضی ملی و منافع عمومی در تعطیلات بخصوص نوروز داشته باشند، بجد برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش «پیغام»؛حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی در گفت وگو با ایرنا افزود: افرادی که بخواهند با پشتوانه و دلگرمی به توصیه و سفارش اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی، نیات خودرا پیش ببرند باید پنبه را از گوش خود بیرون آورند و بدانند که چنین توصیه هایی به هیچ وجه قابل قبول و شنیده شدنی نیست و چنانچه توصیه ای هم صورت گیرد با کمال جدیت و قاطعیت بیشتر با شخص توصیه کننده و شده برخورد قانونی می شود وتعقیب قضایی درکمین آنان است.

وی گفت: از آنجا که متجاوزان به اراضی ملی گاهی پس از تعرض و قطعه بندی به فروش آن اقدام می کنند، خریداران از خریدن چنین زمین هایی بجد پرهیز کنند و چنانچه بدون توجه به اسناد و مدارک لازم خریداری کنند اقدام علیه خود خواهند کرد که جبران آن هزینه بر و تبعاتی برای آنان درپی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه اظهارداشت: باتوجه به فعال بودن گشت های ادارات مرتبط در تعطیلات ازجمله نوروز و تذکرات داده شده به ضابطان، آمادگی کامل دارند تا با کسانی که تعرضی به زمین های ملی و بیت المال کنند دراولین فرصت بدورازچشم پوشی با آنان برخورد قانونی کنند.

وی گفت: درصورتیکه درهنگام تعرض به زمین های ملی وسایط نقلیه اعم از لودر وکامیون مشاهده و بکار گرفته شود برابر مقررات توقیف می شوند.

وی ازهمه اشخاصی و ادارات و نهادهای متولی که در اجرای احکام صادره قضایی دادستانی در ارتباط با کوتاه کردن دست متجاوزان به حقوق بیت المال و اراضی ملی از جمله در هفته گذشته همکاری داشته اند، تقدیر کرد.

اردکانی گفت:در هفته گذشته با دستور صادره 9 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شد که این اقدام زنگ خطر و هشدارجدی به متعارضان به منافع عمومی بوده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107846

نظـــرات شمـــا