کد خبر : 108965       تاریخ : 1398/02/25 11:51:09
مرکر/ بازار عرضه درایران، جایگاهی خاص ندارد

مرکر/ بازار عرضه درایران، جایگاهی خاص ندارد

بازار عرضه درایران، جایگاهی خاص ندارد، صنف ها انگار دستورالعمل ندارند اغلب مغازه ها هرچه دستشان برسد درمعرض فروش می گذارند ، به طور مثال بقالی ها اکثرشان تنباکو و زغال هم عرضه می کنند کشک وپشم و.....و هر چه برسد، در یک آرایشگاه اصلاح می کردم


1- بازار عرضه درایران، جایگاهی خاص ندارد، صنف ها انگار دستورالعمل ندارند  اغلب مغازه ها هرچه دستشان برسد درمعرض فروش می گذارند ، به طور مثال بقالی ها اکثرشان تنباکو و زغال هم عرضه می کنند  کشک وپشم و.....و هر چه برسد، در یک آرایشگاه اصلاح می کردم، آقایی آمد داخل قبل از اینکه سلام کند آرایشگر مرا رها کرد و سریع به استقبال او رفت، مقداری خوش و بش کردند و بعد بیرون رفت و آرایشگر هم دنبالش، بعد که برگشت رفیقش و یا شاگردش پرسید چه کردی؟ گفت: مثل همیشه، جیره اش را گرفت و......  و بعد هم رو به رفیقش کرد وگفت :پول حلال مشکلات است، از او پرسیدم این آقا حتما ازخویشان باید باشد؟ سرش را پایین آورد و گفت: ماموربهداشت است !

2-  یک گوشی تلفن دستی (موبایل) متعلق به بچه ها از قبل مانده بود، درخانه ، خانم آوردش ورو به من گفت: یک شارژر تو این بازار بوشهر پیدا  نمی شود؟ گفتم، دوره ی این ها تمام شده است،گفت : سامسونگ  تاشو راحت است و خوب آنتن می دهد، رفتم بازار و همه ی موبایلی ها حواله ام دادند به یکجا که رفتم و مبلغ تقریبا بالایی گرفت گرانتراز شارژر دیجاتیلی ها، به گوشی هم خورد من چک و چانه و او خدا یکی است واین هم همین، می خوای بگیر، می خوای نگیر! دیدم این همه را آمده ام ولازم هم هست و این شد که خریدم وگوشی را شارژ کرد (مقداری ) فردای آن خانم آمد و با تحکم واعتراض گفت: کلاه سرت رفته است، دیدم شارژ نمی کند، عصرآن رفتم و رفیق یک کلاممان دستم را گرفت و برد کنار و خواهش کرد که نان بری نکن عوضش می کنم و عوض کرد،آمدم خانه درحین شارژ کردن، ناگهان از کله منفجر شد. بیشتر از همه خودم از جا پریدم! درود بر واردات  کالای کشور های شرق دور شرق نزدیک!

 3-  اوضاع حزب و فعالیت ، حزبی در خاک ما از بدو تشکیل حکومت ها و دولت ها، هر چرا روزگار پوست می اندازد و به ظاهر فضا مدرن تر و آزادتر و دمکراسی تر می شود(جا وجایگاه فعالیت حزبی) تنگتر و تنگتر می شود، درجهان سوم که ما هم باشیم، شدیدتر و دوادی دمکرات ترها هم هراز چندگاهی  به دست ترامپی، نیکسونی ،و.....می افتد والگویی می شود  برای کسانی که شیر فاشییستی خورده اند، می خواهم بگویم که این روزها کاسبی حزب داری دارد کمیتش لنگ می شود وحزبی نگران، بانک الوداع سرمی دهند، خیلی خلاصه خروجی این وضعیت تحمیل شده، دنیا را برمی گرداند به چندقرن منفور ماضی و....... اگرچه  ......توخود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل !


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108965

نظـــرات شمـــا