کد خبر : 110050       تاریخ : 1398/05/20 09:10:10
دو مدال طلا و دو دیپلم افتخار ره‌آورد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از المپیاد علمی

دو مدال طلا و دو دیپلم افتخار ره‌آورد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از المپیاد علمی

پیغام: سرپرست تیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور با کسب ۲ مدال طلا و ۲ دیپلم افتخار برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پایان رسید.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر مهرناز ذاکر شهرک گفت: مرحله نخست این المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هم‌زمان با سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

ذاکر شهرک با اشاره به رقابت نزدیک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با یکدیگر در مرحله نخست افزود: پس از اعلام نتایج مرحله نخست، پذیرفته‌شدگان این مرحله در مردادماه سال جاری به شکل گروهی و در قالب قطب‌های مختلف کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در یازدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، فرزان عضدی و هم‌تیمی‌هایش موفق به کسب مدال طلا و در حیطه آموزش پزشکی نیز، زهرا داوری شهرکی و هم‌تیمی‌هایش موفق به کسب مدال طلای گروهی شدند.

ذاکر شهرک عنوان داشت: در حیطه مطالعات میان‌رشته‌ای سلامت، تیم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متشکل از حسین سرایی آرا، مهدی کرمی و مهدی پور غلام در میان ۱۰ تیم برتر قرار گرفتند.

سرپرست دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور تصریح کرد: حسین سرایی آرا و مهدی پور غلام نیز موفق به کسب دیپلم افتخار انفرادی از این المپیاد دانشجویی شدند.

یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روزهای ۱۲ تا ۱۶ مردادماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110050

نظـــرات شمـــا