کد خبر : 110517       تاریخ : 1398/06/27 09:22:15
طنز/غلط اضافی می‌کنند که نمی‌گذارند بمب اتمی بسازید!

طنز/غلط اضافی می‌کنند که نمی‌گذارند بمب اتمی بسازید!

غلط اضافی می‌کنند که نمی‌گذارند بمب اتمی بسازید. باید بگذارند همه‌مان چند تا بمب اتمی بسازیم و با‌ آنها یه قل دو قل بازی کنیم که وقت اضافی‌مان پر شود.

برخی از اخبار و سخنان مسئولان کشور که در فضاهای مجازی مطرح می شود،سوژه طنز اسماعیل منصورنژاد، روزنامه نگار و طنز نویس بوشهری در شماره 812 هفته نامه پیغام شد، که در ادامه  می خوانید:

🔷 سخنگوی وزارت کشور:

«باید بدانیم مردم چه در انتخابات شرکت کنند و چه نکنند، عده‌ای انتخاب شده و تصمیم آنها در مجلس برای همه لازم‌الاجرا است.»

🔴 بر منکرش لعنت. این را که خودمان هم می‌دانیم. قبلاً هم که می‌رفتیم توی انتخابات و آدم می‌فرستادیم مجلس، باز هم تصمیات متخذه حضرات لازم‌الاجرا بود. ولی بدبختی اینجا است که کل تصمیمات آنها را روی هم بگذاری، به اندازه یک سخنرانی امام جمعه مشهد نمی‌ارزد.

🔷 آیا بین حامیان فیلترینگ در کشور و مافیای فیلترشکن ارتباطی وجود دارد؟

🔴 نه خیر، هیچ ارتباطی وجود ندارد. حاشا و کلا. تشویق اذهان مردم هم نکنید.

🔷 وزیر آموزش و پرورش:

«مهم‌ترین مأموریت نظام آموزشی آماده کردن انسان‌ها برای زیستن شرافتمندانه است.»

🔴این نظام آموزشی که ما می‌بینیم،به این سمتی که جنابعالی آدرس می‌دهید،نمی‌رود.کدوم شرافتمندانه؟ بچه‌ای که می‌بیند معلم شریف و متعهدش سر تا پا مشکل است، یا بعضی‌ها آنقدر شرافتشان را حراج کرده‌اند که ناقص درس می‌دهند تا کار بچه به کلاس خصوصی برسد، زندگی شرافتمندانه یاد می‌گیرد؟
(خیلی ببخشید، وقتی یک نفر از این وزارت‌خانه این حرفها را می‌زند، من یکی از کوره درمی‌روم.)

🔷 سخنگوی قوه قضاییه:

 «ای کاش از مرحومه سحر خدایاری یاد می‌گرفتند که علیرغم اینکه اشتباهی را مرتکب شده بود اما در بازجویی‌ها به صراحت به اشتباه خود اعتراف و آن را پذیرفته و ابراز ندامت کرده بود.»

🔴 الان یک ساعت است معطلم چه جمله‌ای زیر این خبر بنویسم، عقلم به چیزی قد نمی‌دهد. خواهشاً شما خودت یک چیزی توی ذهن خودت زیرش بنویس.

🔷 رییس اورژانس اجتماعی:

«۳.۵ درصد خودکشی‌ها مربوط به پرتاب از ارتفاع است.»

🔴 این را که خودمان هم می‌دانیم و بدون اظهار نظر جنابعالی هر روز داریم می‌بینیم درصدی مربوط به پرتاب از ارتفاع است، درصدی سم می‌خورند، درصدی با بنزین خودشان را می‌کشند، درصدی هم گلوله می‌زنند به مغز خودشان. جنابعالی لطف فرموده و بگویید چند درصدش مال فشاری است که از بیرون وارد می‌شود تا عده‌ای زودتر از موعد خلاص شون.

🔷 اردوغان: « این غیرقابل پذیرش است که به ترکیه اجازه داده نشود بمب اتمی داشته باشد.»

🔴  غلط اضافی می‌کنند که نمی‌گذارند بمب اتمی بسازید. باید بگذارند همه‌مان چند تا بمب اتمی بسازیم و با‌ آنها یه قل دو قل بازی کنیم که وقت اضافی‌مان پر شود.

حالا فرض کنیم اجازه بدهند که بسازی، خب می‌خواهی کجا را بزنی خاله خان باجی؟ چهار تا کُرد و ده تا روزنامه‌نگار منتقد ترک با چهار صفحه روزنامه و اسلحه کلاشینکف که بمب اتمی نمی‌خواهد. آنهایی هم که دارند، توی نگهداری آنها مانده‌اند، حالا جنابعالی آمده‌ای وسط دعوا که بگذارید من هم داشته باشم.

یک نفر به این رفیق‌مان بفهماند بمب اتمی نارنجک نیست که بزنی و دربروی، اگر بزنی، اول خودت جزغاله می‌شوی که بعد نفهمی چندتا را جزغاله کرده‌ای.

🔷 مدیرعامل شبکه ملی ناشنوایان ایران:

«صداوسیما ۱۷ سال از زبان اشاره‌ای استفاده می‌کند که ناشنوایان متوجه آن نمی‌شوند.»

🔴 کاکام جان، الان 40 سال صدا و سیما با زبان غیراشاره‌ای و کلمه به کلمه و دقیق حرف می‌زند، وای ما آدم‌های شنوا نمی‌فهمیم چه می‌گوید، آن وقت جنابعالی انتظار داری ناشنوایان بفهمند صدا و سیما با زبان اشاره چه می‌گوید؟

🔷 الیاس حضرتی نماینده تهران:

 « وقتی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی انتخاب شدم به دلیل گرانی قیمت مسکن و اجاره بهای آن که مردم را در تنگنا قرار داده  سه شب نتوانستم بخوابم و ناراحت بودم.»

🔴 البته از شب چهارم به بعد وقتی فهمید بی‌خود و بی‌جهت بیدار است، با خیال راحت گرفت خوابید.
اینکه چرا حالا می‌گوید سه شب بیداری کشیده، ماجرایش برمی‌گردد به سال انتخابات و داستان آن نماینده‌ای که دستگاه MRI را بار کامیون کرد و داد زد ایهالناس اینی که بار کامیونه، کار منه. یا آن نماینده‌ای که با لباس پاکبان‌ها سوار کامیون زباله‌ای شد و اشک همه را درآورد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110517

نظـــرات شمـــا

Mina گفت:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
1399/02/01