کد خبر : 111098       تاریخ : 1398/07/30 09:27:12
240 میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

240 میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شد

پیغام: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: در هفت ماه نخست سال جاری تاکنون دویست و چهل میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

 به گزارش  «پیغام»؛ غلامرضا دانش فر، پس از شرکت در نشست با مسئولان برنامه بودجه استان در گفتگویی با اشاره به عملکرد رفاهی اداره تعاون اداره کل اموزش و پرورش استان، اظهارداشت: در هفت ماه نخست سال جاری تاکنون دویست و چهل میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

  

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در ارتباط با پرداخت تسهیلات بانکی به فرهنگیان هم گفت: از فروردین ماه 98 تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار همکاران فرهنگی قرار گرفته است.  

وی افزود: همین مدت علاوه بر تسهیلات بانکی و وام ضروری یاد شده، 13 میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به همکاران فرهنگی صورت پذیرفته است.

دانش فر به تشریح اسکان فرهنگیان استان پرداخت و بیان کرد: در این مدت هفت ماهه، در مجموع  194 هزار و 500 نفر همکار فرهنگی مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نقاط مختلف کشور اسکان داده شده اند.

وی در مورد منازل سازمانی هم گفت: تعداد کل منازل سازمانی که واگذار شده به فرهنگیان از اول 1398 تا کنون 505 واحد بوده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه "امیدواریم خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان بهبود یابد" تصریح کرد:در حال حاضر در مجموع 17 هزار و 130 نفر فرهنگی و افراد تحت تکفل آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

وی در بخش پایانی سخنانش به موضوع برداخت حق تدریس ها هم گذر کرد و گفت:هفته گذشته حق الزحمه مربوط به ماه های بهمن و اسفند 97 نیز پرداخت شد.

 خبرنگار: صدیقه جمالی

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111098

نظـــرات شمـــا