کد خبر : 111506       تاریخ : 1398/09/10 08:58:12
 قاتل نگهبان مرغداری در دشتی دستگیر شد

قاتل نگهبان مرغداری در دشتی دستگیر شد

پیغام: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: دو متهمی که به قصد سرقت وارد یک مرغداری شده و نگهبان را با ضربات تبر به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش «پیغام»، سرهنگ جهانبخش صیادی در شرح جزییات این حادثه اظهار داشت: در یکی از شب‌های اواخر آبان ماه سال جاری یک مورد قتل در یک مرغ‌داری در جاده روستایی در شهرستان دشتی به پلیس گزارش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی محل مورد نظر مشخص شد نگهبان مرغ‌داری در جاده روستای چاووشی از توابع شهرستان دشتی بر اثر ضربات بی‌رحمانه و مرگ‌بار تبر جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های بعدی خود دریافتند  در حالی که از مرگ مقتول بیش از 24 ساعت می‌گذرد  به علت بارندگی، قطع برق محل حادثه و تاریکی، عاملان این جنایت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته‌اند.

صیادی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی کاراگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی مستنداتی مبنی بر تردد یکی از افراد سابقه ‌دار ساکن یکی از روستاهای هم‌جوار به محل حادثه کشف شد و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در ساعات اولیه دستگیری ضمن اظهار بی‌اطلاعی از وقوع این حادثه هرگونه نقش احتمالی خود را  به‌شدت انکار می‌کرد.

وی بیان کرد: با جمع‌آوری و جمع‌بندی مدارک و مستندات متقن این فرد ناچار به اعتراف شد و از قتل نگهبان مرغ‌داری با هم‌دستی فردی دیگر خبر داد و گفت: پس از تهدید نگهبان با کلت فندکی و قتل وی با ضربات تبر، یک دستگاه کولر گازی، دو تخته فرش، تعداد هفت دستگاه کفکش، تلویزیون، پتو و روفرشی را سرقت کرده و در محلی مناسب مخفی کردیم.

صیادی یادآور شد: با دستگیری هم‌دست این متهم کلیه اموال مسروقه نیز کشف شد.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111506

نظـــرات شمـــا