کد خبر : 114632       تاریخ : 1399/03/01 15:57:14
درصد بیکاری در استان بوشهر پایین تر از میانگین کشوری
استاندار بوشهر:

درصد بیکاری در استان بوشهر پایین تر از میانگین کشوری

پیغام: استاندار بوشهر گفت: درصد بیکاری استان بوشهر از 11.2 درصد در سال 96 به 9.9 در سال 98 کاهش یافت که این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و نمایندگان استان در مجلس محقق شد.

به گزارش «پیغام»، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: با حمایت و همراهی نمایندگان زمینه تسریع در اجرای پروژه مهم راه آهن بوشهر فراهم شد و یکی از اقدامات ماندگار با تعامل نمایندگان بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی کشور، اما با همت و تلاش و همراهی همه مدیران استانی، مسیر توسعه استان متوقف نشده و عمر پروژه های عمرانی استان کوتاه شد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم تعبیر امام راحل در مورد مجلس که فرمود مجلس باید در راس امور باشد حفظ شود، باید شان و منزلت مجلس به عنوان ریل گذار توسعه کشور حفظ شده و مورد احترام باشد.

وی بیان کرد: باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و این کار دوام و بقا و توسعه کشور را به دنبال خواهد  داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل نمایندگان دور دهم استان در مجلس با مدیران استانی گفت: اگر همدلی و تعامل و کمک های متقابل نمایندگان و مدیران نبود توسعه استان محقق نمی شد.

گراوند با اشاره به نقش تاثیرگذار نمایندگان مجلس در توسعه استان افزود: نقش مهم و اثرگذار نمایندگان مجلس در توسعه و پیشرفت استان را نباید کمرنگ کنیم.

وی بیان کرد: درصد بیکاری کشور در سال ۹۶، ۱۱.۹ درصد و استان بوشهر ۱۱.۲، در سال ۹۷ این آمار در کشور ۱۲ و در استان بوشهر ۱۰.۵ درصد و در سال گذشته هم درصد بیکاری کشور به ۱۰.۶ و استان بوشهر به ۹.۹ درصد کاهش یافت و این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و حمایت خوب نمایندگان استان محقق شده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=114632

نظـــرات شمـــا