کد خبر : 115437       تاریخ : 1399/04/08 10:56:42
نماینده بوشهر: ته‌لنجی تنها راه معاش ملوانان  استان است

نماینده بوشهر: ته‌لنجی تنها راه معاش ملوانان استان است

پیغام: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مردم منطقه از زیرساخت‌های و منابع اشتغال‌زایی مناسب و پایدار بهره‌مند نیستند تنها راه معاش آنان در شرایط کنونی کالای همراه ملوان (ته لنجی) است.

 به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا؛ عبدالکریم جمیری در جمع اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه افزود: اگر کالای همراه ملوان امروز به یک موضوع و مساله بسیار مهم و پیچیده تبدیل و ساماندهی نشده، بخاطر این است که ما برای مردم این منطقه در هیچ حوزه‌ای دیگر و زیرساخت‌‍‌های مختلفی که می‌توانسته منبع اشتغال‌زایی باشد، سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهارداشت:باتوجه به اینکه شغل  بیش از ۸۰ درصد مردم این منطقه به دریا و کالای همراه ملوان وابسته است، باید تصمیمی که به معاش آنان و اقتصاد کشور آسیب نزند توسط مسئولان مربوطه اتخاذ شود.

وی اظهارداشت: همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی بخاطر وضعیت بوجود آمده دغدغه دارند و تا زمانی که یک کار دیگر و شرایط مناسبی  برای آنان فراهم نکنیم نباید معیشت آنان به مخاطره بیافتد.

جمیری  گفت: بیش از خیلی از آقایان مدعی، معتقد به فرمایش رهبری در ارتباط با موضوع قاچاق و شعارسال بامحوریت جهش تولید هستم اما با همین نگاه با  همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و  بازرگانان در حل مسایل و مشکلات ایجاد شده باید تلاش و همت کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در گناوه هستند بطور قطع بهتر می‌توانند برای حل مسایل و مشکلات فکر کنند و راهکار ارایه بدهند.

وی افزود: اگر مردم در زمینه آب و برق مشکل دارند ما باید  راهکار منطقی، عاقلانه و مشفقانه تر ارایه کنیم تا رضایتمندی آنان فراهم شود.

جمیری  ادامه داد: خدمتگزاری به مردم توفیقی است که خداوند به مسئولان عطا کرده و باید از آن بخوبی پاسداری کنیم و بدون توجه به نگاه‌های سیاسی همدل و یکصدا در اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله، خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مهم‌ترین راهبرد دشمن در برهه کنونی ایجاد اختلاف بین مردم و حاکمیت است باید در رفع مشکلات زندگی آنان بصورت جهادی گام‌های محکم برداریم تا آنان نتوانند به امیال پلید خود نایل شوند.

وی گفت: درحالیکه یک سال دیگر فرصت خدمت دولت مانده در این ارتباط همه باید کمک رسانی کنیم.

جمیری با اشاره به موقعیت و قابلیت‌های گناوه افزود: این شهرستان به تناسب پیشرفت های کشور رشد نیافته و مردم از مواهب نظام بخوبی استفاده نکردند که در این زمینه ما دخیل بوده‌ایم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=115437

نظـــرات شمـــا