کد خبر : 116010       تاریخ : 1399/05/11 10:31:46
  آمدیم که مردانه بجنگیم

  آمدیم که مردانه بجنگیم

پیغام: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: آمدیم که مردانه بجنگیم برای شاهین برای طرفداران و برای شهرمان.

به گزارش «پیغام»؛ مهدی پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از بازی تیمش مقابل تیم هم‌استانی پارس جنوبی جم، این بازی را مهم خواند و بیان کرد: در این ۲۰ روز سعی کردم به بازیکنانم یاد دهم که هر بازی مهم است، و  هربازی نیمه اولش مهم است و ۵ دقیقه و یک ربع اولش مهم است.

وی ادامه داد: به هر ترتیب این بازی شهرآورد است و هر دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند، شرایط آن‌ها از ما بهتر است زیرا در تهران تمرین می‌کنند همه جوره وضعشان از ما بهتر است هم از نظر امکانات و هم بازیکن، ولی ما روحیه جنگندگی داریم، که مقابل سایپا نشان دادیم و تقویتش کردیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: برنامه ما برای بازی‌های بعد تکیه بر همین جسور بودن و جنگندگی است و اینکه هر هفته حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد به توانایی تیم هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ بدنی اضافه کنیم. در این بازی خواهید دید که نسبت به بازی سایپا پیشرفت کردیم. امیدوارم که این پیشرفت منجر به امتیاز خوبی شود.  آمدیم که مردانه بجنگیم برای شاهین برای طرفداران و برای شهرمان.

پاشازاده گفت: امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد و انرژی مثبت باشد که اتفاق خوب رخ دهد. ما در برابر سایپا هم سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که از دست دادیم تمرکز نکردیم و این نشان داد که تیم ما کار کرده است، زیرا سایپایی که مقابل همه تیم‌ها خیلی دفاعی بازی می‌کرد و فرصت به حریف نمی‌داد، ما توانستیم  فرصت‌های خوبی داشته باشیم یک فرصت هم دقیقه ۹۰ داشتیم که نشد. به جرات می‌توانم بگویم که ما فقط همان یک فرصت را به سایپا دادیم که آن هم فرصت نبود اشتباه جاگیری بود که مدام کار می‌کنیم کنیم که دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

او ابراز امیدواری کرد: همه اتفا‌ق‌ها به خوبی تمام شود و بازی جذابی باشد.

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برترفوتبال، امروز از ساعت ۲۰:۳۰ پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=116010

نظـــرات شمـــا