کد خبر : 117379       تاریخ : 1399/06/06 18:50:12
جزییات جان باختنگان کرونایی در استان از زبان رییس دانشگاه علوم پزشکی

جزییات جان باختنگان کرونایی در استان از زبان رییس دانشگاه علوم پزشکی

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هفت هزار و شش صد و سه نفر در استان بوشهر به علت مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

به گزارش «پیغام»؛ دکتر سعید کشمیری در نشست ستاد مبارزه با کرونا که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۱۳ مورد کرونا مثبت هستند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۵۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲۱ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری با اشاره به جان باختن ۴ نفر دیگر در استان بوشهر براثر ابتلا به کرونا ادامه داد: متأسفانه ۴ نفر دیگر از هم استانی‌های ما براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا تعداد موارد فوت ناشی از کرونا در استان بوشهر تا ۶ شهریورماه مردادماه به عدد ۴۵۱ برسد.

دکتر کشمیری جزئیات موارد فوتی اعلام‌شده جدید را چنین عنوان کرد: سه بانوی ۳۷، ۵۷ و ۷۶ ساله و یک آقای ۴۷ ساله باسابقه دیابت از موارد جان‌باخته کرونا در روز ۶ شهریور بودند.

وی به ترخیص ۲۹ مورد از بیمارستان‌های استان در شبانه‌روز گذشته اشاره و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۷۶۰۳ نفر بستری‌شده که از این تعداد با احتساب موارد فوتی ۷۳۲۷ مورد ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: یقیناً تأثیر مثبت کاهش حضور در تجمعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در روزهای آینده خواهیم دید.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=117379

نظـــرات شمـــا