کد خبر : 120676       تاریخ : 1399/09/01 10:42:10
تعداد فوتی‌های آتش سوزی پتروشیمی خارگ به دو نفر رسید

تعداد فوتی‌های آتش سوزی پتروشیمی خارگ به دو نفر رسید

پیغام: متاسفانه یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی پتروشیمی خارگ فوت کرد تا تعداد جانباختگان این حادثه به دو نفر برسد.

به گزارش«پیغام»؛جهانگیر دهقانی، مدیر بحران استان بوشهر اظهار داشت: این مجتمع اورهال و خاموش بوده که پس از شستشوی یکی از مخازن با مایعات اشتعال‌زا در ساعت 17:40 روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شده و 5 تن از کارکنان این مجتمع هنگام جوشکاری دچار حادثه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این حریق در کمتر از15 دقیقه اطفا و خاموش شد گفت: از 5 نفر حادثه دیده یک تن به سبب پرتاب از بلندی با ضربه مغزی جان باخت و 4 نفر دیگر دچار سوختگی شدند.

مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه بلافاصله چهار نفر حادثه دیده به بیمارستان سوختگی گناوه با شناور ناجی اعزام شدند تصریح کرد: یک نفر دیگر از این حادثه‌دیده‌ها به سبب شدن جراحت سوختگی بامداد روز جمعه( 30 بان ماه) در بیمارستان گناوه جان باخت و در واقع 2 نفر به نام‌های حسین نظری و سعید رضایی در آتش سوزی مجتمع پتروشیمی خارگ جان باختند.

  

ورود دستگاه قضایی به موضوع آتش سوزی پتروشیمی خارگ

رییس دادگستری خارگ گفت: دستورات قضایی برای تشکیل پرونده آتش سوزی پتروشیمی خارگ انجام شده است و جهت بررسی دقیق‌تر علت وقوع حادثه کارشناس و بازرسین مربوطه به محل اعزام خواهند شد.

رضا حاجب فرد در خصوص آتش سوزی پتروشیمی جزیره خارگ اظهار داشت: درپی این حادثه یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ دچار حریق شد که بلافاصله دستگاه قضایی جهت بررسی موضوع و دستورات قضایی به قضیه ورود کرد.

رییس دادگستری خارگ اظهار داشت: دستورات قضایی برای تشکیل پرونده انجام شده است و جهت بررسی دقیق‌تر علت وقوع حادثه کارشناس و بازرسین مربوطه به محل اعزام خواهند شد.

 وی افزود: این موضوع  به دقت بررسی خواهد شد و در صورت احراز هرگونه تقصیر و یا سهل انگاری از ناحیه شخص یا اشخاصی در بروز حادثه یاد شده، مسببین تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120676

نظـــرات شمـــا