کد خبر : 120694       تاریخ : 1399/09/02 08:41:0
توضیحات امام جمعه سعدآباد درباره توزیع بادمجان های خبرساز
ماجرای توزیع بادمجان در روستاهای دشتستان چه بود؟

توضیحات امام جمعه سعدآباد درباره توزیع بادمجان های خبرساز

پیغام: امروز تصاویری از توزیع بادمجان توسط جوانان و امام‌جمعه سعدآباد در یکی از روستاهای دشتستان در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش‌های مختلف در فضای مجازی و برخی رسانه‌های داخلی و خارجی همراه شد

پیغام: روز گذشته تصاویری از توزیع بادمجان توسط جوانان و امام‌جمعه سعدآباد در یکی از روستاهای دشتستان در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش‌های مختلف در فضای مجازی و برخی رسانه‌های داخلی و خارجی همراه شد

به گزارش «پیغام»؛حجت الاسلام علیرضا کشاوزر بارگاهی در گفت‌وگو با ایرنا گفته است، توزیع بادمجان به عنوان بسته‌های کمک معیشتی نبوده بلکه تقدیر از کشاورزی است که بخشی از محصول خود را به نیازمندان روستا بخشیده است.

او افزود: برای حضور در جمع بسیجیان و تجلیل از زحمات آن‌ها در همه امور مربوط به ایام شیوع کرونا از ضدعفونی کردن معابر و منازل به ویژه منازل افراد پرخطر، و جمع آوری و توزیع کمک‌های معیشتی در این ایام در مسجد روستای نظرآقا حاضر شده بودیم. در کنار این برنامه برای تجلیل از کشاورز سخاوتمندی که چندتُن از محصول بادمجان خود را برای خانواده‌های نیازمند در اختیار بسیجیان قرار داده بود و همچنین بسیجیانی که در جمع آوری و انتقال آن به روستا و رساندن آن به افراد نیازمند تلاش کرده بودند در جمع آن‌ها به همراه دیگر دوستان حاضر شدیم.

  

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: اصلا برنامه‌ای با عنوان توزیع یا رساندن بسته معیشتی نبوده است بلکه یکی دو بسته را ما به عنوان تشویق افراد به دادن زکات و ارزش این کار به ویژه برای محصولات کشاورزی به دست چند نیازمند دادیم.

کشاورز افزود: در کنار همه این برنامه‌ها، بسیجیان در حال جمع آوری و آماده کردن ۱۰۰ بسته برنج و روغن برای نیازمندان بودند که در شب‌های آینده توزیع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی روستای نظرآقا نیز گفت: امام جمعه شهر سعدآباد که برای جلسه‌ای به روستا دعوت شده بود، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برای تجلیل از یک کشاورز که زکات محصول خود را به صورت کالا پرداخت کرده بود چند بسته را به دست نمازگزاران نیازمند داد.

  

ایرج نظری افزود: هیچ گونه برنامه‌ای با عنوان توزیع بسته‌های معیشتی و یا گزارش دادن نبوده است فقط چند جوان که این محصولات را بسته بندی کرده بودند این تصاویر را گرفته و دست به دست کرده بودند.

او بیان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست روستای نظرآقا از دیرباز در دستگیری و کمک به محرومین زبانزد خاص و عام بوده‌اند و از ابتدای همه گیری کرونا چندین بار بسته‌های کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده اند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120694

نظـــرات شمـــا