کد خبر : 123730       تاریخ : 1399/10/17 11:34:53
در موضوع ته لنجی با مردم مدارا شود
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

در موضوع ته لنجی با مردم مدارا شود

پیغام: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قاچاق کالا مخالفیم، ولی با توجه به شرایط امروز استان در موضوع ته لنجی باید با مردم مدارا کرد.

به گزارش «پیغام»؛ عبدالکریم جمیری رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با فرمانده مرزبانی استان با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان پرتلاش در کنترل مرز‌ها و مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: با قاچاق کالا و پرداخت نشدن حقوق گمرکی مخالفیم، ولی با توجه به شرایط امروز استان در موضوع ته لنجی باید با مردم مدارا کرد.

او افزود: استان بوشهر در حوزه دریا و ساحل ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید زمینه توسعه زیرساخت‌های بندری فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم تاکید کرد: همه تلاش خود را برای توسعه این زیرساخت‌ها به کار خواهیم گرفت اما در کوتاه مدت دست‌یافتنی نیست.

جمیری ادامه داد: باید با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، تأسیس شهرک‌های صنعتی و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، وابستگی مردم به ته لنجی را کاهش داد.

او گفت: به طور قطع با کسی که نمی‌خواهد ضوابط را مراعات کند باید به صورت قانونی برخورد کرد، ولی اینکه بگوییم همه دارند قاچاق می‌کنند در واقع این‌طور نیست، به دلیل وجود مشکلات متعدد در حوزه اشتغال، مردم جز این راهی برای امرار معاش ندارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملزم به کمک به مردم هستیم و در جایی که موضوع تأمین معیشت مردم در میان است باید سخت گیری کمتری کرد.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=123730

نظـــرات شمـــا