کد خبر : 124619       تاریخ : 1399/12/05 13:24:18
پروژه‌های اسکله گردشگری و فانوس دریایی بوشهر تعیین تکلیف شوند

پروژه‌های اسکله گردشگری و فانوس دریایی بوشهر تعیین تکلیف شوند

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری پروژه‌های نیم تمام اسکله گردشگری و فانوس دریایی که چندین سال رها شده را تعیین تکلیف کند.

به گزراش «پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: بلاتکلیفی این ۲ پروژه باید پایان یابد و مشخص شود که فانوس دریایی و اسکله گردشگری پروژه‌های شاخص در نوار ساحلی بوشهر چه زمانی بهره‌برداری می‌شوند.

وی بیان کرد: باید کارهای شورا برای مردم ملموس و اثرات آن دیده و در این ارتباط با توجه به زمان کم مانده به پایان سال به درخواست‌های جزئی شورایاران و شهروندان در محله‌ها رسیدگی شود.

برزگرزاده ادامه داد: اعضای شورا و شهردار بازدیدها و نشست‌های زیادی در مساجد و مکان‌ها دارند و  تعهداتی می‌دهند اما به سرانجام نمی‌رسد.

وی افزود: شهردار و همه اعضای شورا اگر نمی‌توانند قدمی در حل مشکل شهروندان بردارند حداقل وقت آنها نگیرند و حداقل شرایطی ایجاد نشود که وعده‌های غیرعملی منجر به دل‌سردی مردم شود.

برزگرزاده ادامه داد: شهرداری وظایف ذاتی دارد که باید انجام دهد و برخی کارها شاید در بودجه دیده نشده اما در زمان باقی مانده کارهایی که وظیفه ذاتی شهرداری است به نحو مطلوب انجام گیرد.

وی تاکید کرد:میزان هزینه‌کرد حوزه  فرهنگی، ورزشی و عمرانی باید مشخص شود تا اعضای شورای بدانند به چه میزان کار در سطح شهر صورت گرفته است.

برزگرزاده افزود: یک سری کارها انجام شده و جای تشکر دارد اما  انتظار است گام‌های موثرتری برداشته شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=124619

نظـــرات شمـــا