کد خبر : 133198       تاریخ : 1400/08/30 18:22:15
30 زوج نابارور بوشهری صاحب فرزند شدند
مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر:

30 زوج نابارور بوشهری صاحب فرزند شدند

پیغام: مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر گفت: با کمک این موسسه 30 زوج نابارور با دریافت خدمات درمانی موسسه بسیجیان استان بوشهر صاحب فرزند شدند.

به گزارش «پیغام»؛ روح الله زارعی کوشا روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج ، کمک به زوج های نابارور را یکی از اقدامات این موسسه عنوان کرد و گفت: این موسسه از سال 96 در قالب طرح "رویش امید"  این کار را آغاز کرده  و تاکنون بیش از 100 زوج نابارور را به مراکز درمانی در کشور معرفی کرده  وازاین تعداد30 زوج نابارور صاحب فرزند شده اند، همه خدمات  به زوج ها با توجه به بیمه انها به صورت رایگان بوده است و این مرهون تلاش های  شبانه روزی همکاران ما  در مرکز است.

وی در ادامه  به برخی از فعالیت های این موسسه اشاره کرد و افزود: موسسه خدمات درمانی بسیجیان زیر نظر بنیاد تعاون  بسیج و سازمان بسیج مستضعفان بیش از سه دهه در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

  

زارعی کوشا با بیان این که این موسسه بیش از 70 درمانگاه در سراسر کشور احداث و به مردم خدمات ارائه می کند، اظهار داشت: چشم انداز این موسسه در این است که تا 10 سال آینده  در تمام شهرستان های با الویت مناطق محروم 500 درمانگاه راه اندازی کند.

وی  با بیان این که  بنا داریم در هر شهر یک درمانگاه بسیج احداث شود، گفت: در حال حاضر 2 درمانگاه بسیجیان در شهرستان های بوشهر و خورموج مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان این که 3 درمانگاه دیگر در سطح استان ایجاد می شود، گفت: در آستانه هفته بسیج، یک درمانگاه در کنگان کلنگ زنی شد، درمانگاه دلوار در حال ساخت است و تا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

زارعی کوشا اضافه کرد: همچنین یک درمانگاه در شهر اهرم در زمین اهدایی از سوی شهرداری این شهر در ابعاد 1200 متر مربع به زودی کلنگ زنی می شود.

وی بیان داشت:  در هر شهرستانی که زمین رایگان در اختیار موسسه قرار دهند با همکاری نهادهای همسو، مجمع خیرین  درمانگاه در آن مکان احداث خواهد شد.

وی به طرح های بیمه ای در موسسه بسیجیان اشاره کرد و گفت: بیمه تکمیلی یکی از این طرح ها است که هر فرد می تواند با پرداخت 300 هزار تومان به حساب موسسه درمانی بسیجیان به مدت یکسال از بیمه تکمیلی استفاده کند.

 زارعی کوشا اضافه کرد: کمک به بیماران صعب العلاج یکی از دیگر از طرح ها بیمه است که  فرد پس از تایید از سوی بسیج ،خدمات درمانی به انها ارائه می شود.

وی صدور کارت اخذ خدمات را یکی دیگر از طرح ها بیمه ای عنوان کرد و افزود: این کارت از سوی موسسه صادر می شود و افراد می توانند با ارائه این کارت به مراکز درمانی بسیجیان از50 درصد تخفیف خدمات درمانی استفاده کنند. این کارت در کل کشور قابل اعتبار دارد.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر با بیان این که جزء 3 استان برتر کشور در ارائه خدمات  به مردم هستیم، گفت: در همین زمینه ، اردوهای جهادی 3 روزه  به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند خدمات درمانی دانپزشکی  ارائه می دهند و در هر بار اعزام بین 300 تا 500  نفر را ویزیت می کنند که از لحاظ ریالی بین 70 تا 100 میلیون تومان به افراد  کمک شده است.

وی در ادامه با بیان این که به مناسبت هفته بسیج ویزیت پزشکان در این مرکز درمانی به مدت یک هفته به صورت رایگان می باشد، گفت: این موسسه بنا دارد یک پالایش همگانی در مدارس استان انجام دهد، هم اکنون این طرح در مدرسه راهیان کوثر در حال انجام است و پس از معاینه دانش اموزان و با صدور کارت اخذ درمانی ،خانواده و معلمان آنان می توانند از تخفیف ویژه مرکز درمانی بسیجیان بهره ببرند.

 

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=133198

نظـــرات شمـــا