کد خبر : 154369       تاریخ : 1402/03/07 11:38:50
طارمی با ناراحتی کفش طلا گرفت! + تصاویر
جام در بازی آخر پرید؛

طارمی با ناراحتی کفش طلا گرفت! + تصاویر

پیغام: ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آقای گلی با خاطره‌ای تلخ فصل را تمام کرد.

به گزارش «پیغام»؛ هفته آخر لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم پورتو با وجود برتری 3 بر صفر، قهرمانی را به بنفیکا داد، با این حال مهدی طارمی با 22 گل زده، آقای گل این لیگ معتبر شد.

طارمی مقابل ویتوریا گیمارش از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و موفق شد در دقیقه ۸ گل اول را به ثمر برساند. اوتاویو در دقیقه ۳۲ گل دوم را وارد دروازه ویتوریا کرد. گل سوم پورتو در دقیقه ۳۹ توسط اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی به ثمر رسید.

  

تیم فوتبال بنفیکا در دیدار همزمان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر سانتا کلارا را مغلوب و با اختلاف ۲ امتیاز بالاتر از پورتو به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

طارمی با گلزنی در آخرین مسابقه فصل و ثبت ۲۲ گل زده و فاصله سه گل بیشتر نسبت به گونسالو راموس از بنفیکا (و جانشین رونالدو در تیم ملی)، به آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسید تا عدم قهرمانی تیمش به کام او تلخ نشود.

  

ستاره ایرانی پورتو سه فصل قبل و در اولین تجربه حضور در پرتغال توانسته بود همراه با ریوآوه نیز آقای گلی را به طور مشترک با دو بازیکن دیگر تجربه کند، اما در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی کفش طلای لیگ برتر پرتغال را بگیرد.

طارمی علاوه بر کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال، با ثبت ۷ پاس گل، در جایگاه چهارم برترین پاسورهای این رقابت‌ها نیز قرار گرفت تا ارزشمندترین بازیکن تیمش در این فصل شود.

 

  


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=154369

نظـــرات شمـــا