کد خبر : 171864       تاریخ : 1403/05/02 09:22:14
ویلچر به ورزشکاران توانخواه بوشهری اهدا شد

ویلچر به ورزشکاران توانخواه بوشهری اهدا شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: ۱۵ دستگاه ویلچر ورزشی بسکتبال به ورزشکاران توانخواه هیأت ورزشهای جانبازان و توانیابان اهدا شد.

 به گزارش «پیغام» حیدر عزیزنژاد  در مراسم اهدای ویلچر ورزشی بسکتبال به ورزشکاران توانخواه به بیان رسالت‌های بهزیستی در خصوص جامعه هدف پرداخت و اظهار کرد: یکی از این وظایف بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف در حوزه ورزشی است.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های فراوان ورزشکاران استان در صحنه‌های ملی و بین المللی افزود: امروز با کمال مسرت در جهت توسعه توانمند سازی ورزشکاران توان یاب استان مفتخریم که به لطف و مدد الهی توانستیم ۱۵ دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال را با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار ورزشکاران توان‌خواه هیأت ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان قرار دهیم.

بهرام زاده معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان بهزیستی استان و به ورزش کاران توان یاب، این اقدام مدیرکل بهزیستی را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این حرکات را قدر دانسته و در کسب موفقیت‌های بزرگ کوشا باشند.

ایزدی نایب رئیس هیأت بوشهر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سال تشکیل سازمان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان این نهاد و تقدیر از همراهی‌ها و همکاری‌های بی شائبه مدیرکل بهزیستی استان، گفت: هیأت استان بوشهر همواره در مسابقات ملی و بین المللی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده که آخرین آن نایب قهرمانی تیم دومیدانی بانوان در سی و هشتمین مسابقات پارادومیدانی کشور در خرداد ماه گذشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال بانوان و آقایان توانیابان بوشهر نیز به دلیل کمبود امکانات نمی‌توانست در مسابقات حضور یابد، افزود: اینک با اقدام شایان تقدیر بهزیستی استان این نقیصه نیز برطرف شده و می‌توانیم در صحنه‌های ملی و بین المللی در رشته بسکتبال نیز تیم اعزام کنیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=171864

نظـــرات شمـــا