کد خبر : 99254       تاریخ : 1397/02/30 09:49
شناگاه‌های بوشهر پایش می‌شود
مدیرکل محیط زیست بوشهر:

شناگاه‌های بوشهر پایش می‌شود

پیغام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: طرح پرچم گذاری شناگاه‌های ساحلی در بوشهر با هدف آشنایی مردم با وضعیت این مراکز تفریحی اجرا می‌شود.

به گزارش«پیغام»؛حسین دلشب در چهارمین نشست کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با مخاطرات زیست محیطی، همکاری تمامی دستگاه‌ها و ادارات مرتبط ‌ضروری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان بوشهر بوشهر ادامه داد: تعامل و همکاری ادارات بهداشت، شیلات، آبفای شهری و شهرداری در زمینه پرچم گذاری در شناگاه‌های ساحلی و طرح سالم سازی دریا از جمله مصوبات است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر نیز گفت: طرح پرچم گذاری شناگاه‌های شهرستان بوشهر با هدف آشنایی مردم با وضعیت این مراکز تفریحی از چند سال گذشته برنامه ریزی و عملیات اجرای پرچم گذاری از شناگاه‌ها نیز از سال قبل آغاز شد.

محمود مقیمی افزود: در این طرح با توجه به دستورالعمل ارسالی از سازمان دو رنگ برای شناگاه ها در نظر گرفته شد که بر این اساس پرچم آبی برای شناگاه فاقد آلودگی و سالم، و پرچم زرد احتمال خطر آلودگی و شناگاه تعطیل به معنای آلودگی محرز و شدید تعیین شد.

وی اضافه کرد: این طرح با پایش شناگاه‌ها توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و شهرداری آغاز و کار پرچم گذاری نیز عملیاتی شد و امسال نیز با قوت و وسعت بیشتری ادامه خواهد داشت.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=99254

نظـــرات شمـــا