به گزارش پیغام، جهانشیر بارگاهی به ایرنا گفت: این میزان جابه جایی مرسولههای پستی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و برغم افزایش ترافیک خدمات پستی سیر قبول و رهسپاری مرسولات با روند عادی فعال است.
وی بیان کرد: توزیع با کیفیت و بموقع بستههای یکی از اولویتهای این ادارهکل است که ۹۹ پستچی فعال این کار را با بالاترین کیفیت در این استان انجام میدهند.
بارگاهی افزود: اگرچه تقاضا برای خدمات پستی افزایش یافته است، اما اداره پست استان همواره با تقویت زیرساختها تلاش میکند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای شهروندان و مشاغل باشد.
مدیرکل پست استان بوشهر به پروژه «جینف» اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه یکی از اقدامات مهم برای ارتقای کیفیت خدمات پستی است که قرارداد تکمیل اطلاعات داده آمایی و ژئوکدسازی در سطح اماکن روستایی در دست جرا است و پیشرفت چشمگیری دارد
بارگاهی گفت: با تلاشهای انجام شده پیشبینی میشود پروژه جی نف تا پایان سال جاری، در این استان به مرحله بهرهبرداری برسد.
وی درباره سرویسهای تجارت الکترونیک اظهار کرد: با توجه به تحولات جهانی و روند روزافزون خریدهای اینترنتی، ادارهکل پست استان بوشهر توانسته است با ارائه خدمات پستی ویژه تجارت الکترونیک، نیازهای کسبوکارهای آنلاین را پاسخ دهد که این سرویسها شامل ارسال سریع و مطمئن مرسولات تجاری و خدمات ویژه برای فروشگاههای برخط است.
بارگاهی بیان کرد: ادارهکل پست استان بوشهر با تکیه بر توانمندیهای نیروی انسانی و استفاده از فناوریهای نوین، همواره در تلاش است تا خدمات پستی با کیفیت بالا و درکمترین زمان ممکن به تمامی اقشار جامعه ارائه شود.

منبع:
پایگاه خبری تحلیلی پیغام
لینک مستقیم :
http://peigham.ir/shownews.aspx?id=187988