کد خبر : 100541       تاریخ : 1397/03/12 14:24:15
روند اجرای درمانگاه تامین اجتماعی دشتی تسریع شود
فرماندار دشتی:

روند اجرای درمانگاه تامین اجتماعی دشتی تسریع شود

پیغام: فرماندار دشتی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی یکی از اقدمات ارزشمند دولت در سطح شهرستان است که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبار در روند اجرای آن تسریع شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: در چند سال اخیر با عنایت دولت و تلاش‌های استاندار و مدیر کل تحولات خوبی در حوزه تامین اجتماعی در سطح استان شاهد هستیم که آثار ونتایج آن ملموس است.

وی افزود: احداث درمانگاه تامین اجتماعی یکی از اقدمات ارزشمند دولت در سطح شهرستان است که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبار در روند اجرای آن تسریع شود.

نادری از تلاش‌ها و خدمات منصوری در سمت رئیس تامین اجتماعی شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: سید ایمان بکاء از نیروهای جوان و پر انرژی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم در این سمت نیز موفق باشد.

وی بیان کرد: جامعه امروز نیاز به جوانان با نشاط، پویا و شاداب دارد و اگر تحرک در جامعه نباشد کاری صورت نمی گیرد.

نادری خدمت به مردم را رسالت اصلی مسئولین عنوان کرد و گفت: احترام و محبت به مردم اثر بخش است و رفع مشکلات آنها نیز همواره در دستور کار مدیران قرار دارد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید نیز نگاه ویژه به جوانان دارد و درهمین راستا تلاش دارد در پست های مدیریتی از توانمندی ها و ظرفیت جوانان و بانوان استفاده کند.

وی به اشاره به رسالت تامین اجتماعی در جامعه گفت: تامین اجتماعی یک چتر خدمات بیمه ای بر سر آحاد ملت است که در راستای هدف اصلی دولت دوازدهم یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه فعالیت می‌کند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100541

نظـــرات شمـــا