کد خبر : 107579       تاریخ : 1397/12/11 10:27:22
دیدار
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد صورت گرفت؛

دیدار "اسکندر احمدنیا" پیشکسوت حوزه شعر و ادب استان +عکس

پیغام:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به استان بوشهر با اسکندر احمدنیا هنرمند پیشکسوت حوزه شعر و ادب استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش «پیغام»؛ سید عباس صالحی در این دیدار صمیمی گفت: هنر یک مولفه مهم در جامعه است که افراد را به دلیل روحیه زنده بودن به سمت خود می کشد.

وی اظهار داشت: هنرمندان باید با تدبیر و درایت به رشد و تعالی فرهنگ و هنر کمک کنند.

اسکندر احمدنیا پیشکسوت شعر و ادب استان بوشهر این استان را سرزمین شگفتی ها در همه زمینه‌های هنری دانست و خواستار توجه ویژه به این هنرمندان شد.

در این دیدار استاندار بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار بوشهر و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند. 

گفتنی است اسکندر احمدنیا از سال ۱۳۴۵ تاکنون در بخش شعر و ادب، نویسندگی و مطبوعات فعالیت دارد و ۵ کتاب را منتشر کرده که اولین کتاب وی در ارتباط با زندگی نخستین شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان است.

لازم به ذکر است، اسکندر احمدنیا از اعضای هیئت تحریریه هفته نامه پیغام بوده و از سال 1377 تاکنون با این نشریه همکاری مستمر داشته و هر هفته در ستون"مرکر"مسائل و مشکلات استان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بررسی می کند. 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107579

نظـــرات شمـــا