کد خبر : 109020       تاریخ : 1398/03/12 24:03:2
طنز/ کامنتانه

طنز/ کامنتانه

پیغام: برخی از کامنت ها و اخبار مسئولان کشوری سوژه طنز "اسماعیل منصورنژاد" طنز نویس بوشهری بوشهر که در ستون طنز "نیش ستون" شماره 804 هفته نامه پیغام آمده است که در ادامه می خوانید:

پیغام: برخی از کامنت ها و اخبار مسئولان کشوری سوژه طنز "اسماعیل منصورنژاد"  طنز نویس بوشهری بوشهر که در ستون طنز "نیش ستون" شماره 804 هفته نامه پیغام آمده است که در ادامه می خوانید:

 

🔷معاون سیاسی فرمانداری سلسله (لرستان): گرانفروشانی که دارای تخلفات بسیاری هستند به دادستانی معرفی شوند.

🔴کامنت: ولی به گرانفروشانی که هنوز تخلفاتشان کم است، کاری نداریم و می‌گذاریم تا به خیر و شادی تخلفاتشان برسد به حد استاندارد که بعد به جرم «تخلفات بسیار» دستگیرشان بکنیم. و گرنه در این مملکت «تخلفات کم» کاملاً آزاد و بلامانع است.

🔷 نگرانی‌ سازمان ملل درباره وضعیت  مسلمان روهینگیایی.

🔴کامنت: عجله کار شیطان است. فعلاً که 24هزار نفر با تفنگ کشته شده‌اند، 34هزار نفر هم در آتش سوخته‌اند، 114هزار نفر هم کتک خورده‌اند که چیز مهمی نیست. سازمان ملل صبر بکند تا وقتی آخرین مسلمان روهینگیایی هم در آتش سوخت، بعد تشریف ببرد برای مراسم خاکسپاری. به خاطر اینکه کسی نیست آخرین نفر را چال بکند. ثواب هم دارد.

🔷  رئیس مجلس: به زودی پیشنهادات نوشتاری برای مسکن و تأمین کالاهای بنیادی ارائه می‌کنیم.

🔴 کامنت: وقتی کاغذسوراخ‌کن داشته باشیم، «پیشنهادات نوشتاری» را سوراخ می‌کنیم و می‌گذاریم لای پوشه تا مسکن و کالاهای اساسی یا همان بنیادی مردم تأمین بشود.

🔷 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی: شکر را بیشتر از ۳۵۰۰ تومان نخرید.

🔴 کامنت:  البته چون شکر 3500 تومانی وجود خارجی ندارد، مردم شریف ما می‌توانند همان شکر 3500 تومانی را که تحویل فروشنده می‌دهیم، 10هزار تومان بخرند و ببرند خانه تا به خیر و خوشی کام‌شان شیرین شود.

🔷 روحانی: اقدامات و دستاوردهای دولت برای امید آفرینی به مردم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

🔴کامنت: همین امروز بنده نیابتاً یک مورد را اطلاع رسانی کردم و نوشتم یک نفر که سیکل دارد، به خاطر تدبیر خودش و امیدآفرینی دولت شده معاون دفتر وزارتی وزیر صنعت و غیره...

🔷  صفارهرندی عضو مجمع تشخیص: جایگاه اقتصاد ایران در رتبه 18 دنیا است، ولی در سال‌های آینده اقتصاد ایران در جایگاه 15 دنیا قرار خواهد گرفت.

🔴 البته اگر رسید به 25، مشکلی نیست و ماجرا مربوط می‌شود به عدد 10 که استکبار بی‌خود و بی‌جهت آن را به اضافه 15 کرده است تا برسد به 25.

🔷  استاندار خراسان رضوی:  ما تاریخ مشهد را دست کاری کرده‌ایم درحالیکه شاید می‌توانستیم کمتر به آثار تاریخی دست‌اندازی کنیم.

🔴 کامنت: این یکی هیچ جوابی ندارد.

 

 2  

🔷 استاندار تهران: مالک ساختمانی ماهانه 700 میلیون تومان اجاره دریافت می‌کند، اما مالیاتی نمی‌پردازد که این افراد باید شناسایی شوند.

وقتی می‌فهمید ماهی 700 میلیون اجاره می‌گیرد و مالیات هم نمی‌دهد، یعنی شناسایی شده. خب حالا بگو با این آدمی که شناسایی شده و لابد بچه‌اش را هم می‌فرستند همان مدرسه‌ای  که پول اردوی فرانسه‌اش می‌شود 85 میلیون، می‌خواهید چه کار بکنید؟

وقتی زورتان می‌رسد که سر ماه حقوق‌بگیرها را زورگیر بکنید و تا ریال آخر از آنها مالیات کسر بکنید، ده دقیقه هم از خودتان خجالت بکشید و بروید سراغ همانهایی که ماهیانه میلیاردها درآمد دارند و بیخ گوش‌تان هم هستند، ولی مالیات که نمی‌دهند، هیچ، برای مملکت بحران هم می‌سازند.

زورتان به چهارتا مقاله‌نویس می‌رسد که تا گفتند این چه طرز مملکت‌داری است، بروید سراغ‌شان؟

 

 

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109020

نظـــرات شمـــا