کد خبر : 111500       تاریخ : 1398/09/09 11:15:54
ورزش کبدی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

ورزش کبدی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

پیغام: رئیس هیئت کبدی استان بوشهر گفت: ورزش کبدی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش «پیغام» به نقل ازمهر، محمد مظفری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش کبدی به تازگی در استان بوشهر شروع به فعالیت کرده و متاسفانه در بیشتر شهرستان‌های استان بدون هیئت است و تقریبا فعالیت نداشته است.

وی افزود: به علت نوپا بودن، تا پیش از این رشته ورزشی کبدی فقط در دو شهرستان بوشهر و گناوه فعالیت‌هایی محدود داشته که امیدواریم به زودی و با انتخاب روسای هیئت‌های کبدی شهرستان‌ها شاهد حرکت خوبی در این رشته ورزشی باشیم.

مظفری با بیان اینکه رشته کبدی ریشه در فرهنگ دیرین ایرانی دارد افزود: هم اکنون این رشته زیبا، قدرتی و پر از هیجان طرفداران زیادی در بین ورزشکاران دنیا پیدا کرده و در لیست بازی های المپیک نیز جای گرفته است.

رئیس هیئت کبدی استان بوشهر  با بیان اینکه  بازی های محلی استان بوشهر مثل «زو » و «اچ تی تی» شباهت‌های زیادی به این ورزش دارند گفت: استعدادهای خوبی در استان بوشهر در زمینه ورزش کبدی وجود دارد که انشاءالله با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان بتوانیم آنها را کشف کنیم.

بر اساس حکم رئیس هیئت کبدی استان بوشهر، عباس موسوی نژاد به عنوان دبیر هیئت، الهام بهروزی نایب رئیس بانوان و سید محمد امین ریشهری به عنوان خزانه دار هیئت کبدی استان بوشهر انتخاب شدند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111500

نظـــرات شمـــا