کد خبر : 111528       تاریخ : 1398/09/12 10:32:37
13 داوطلب در روز دوم در مراکز چهارگانه حوزه های انتخابیه ثبت نام کردند

13 داوطلب در روز دوم در مراکز چهارگانه حوزه های انتخابیه ثبت نام کردند

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهرگفت: در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳نفر نام خود را در مراکز چهارگانه حوزه های انتخابیه این استان ثبت کردند.

 به گزارش «پیغام»؛ خسرو دهقانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: از این شمار پنج نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه، دیلم، یک نفر در دشتی و تنگستان، سه نفر دشتستان و چهار نفر در کنگان، دیر، جم و عسلویه ثبت‌نام کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام  شده ۹ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ۱۷ نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

دهقانی اضافه کرد: از شمار افراد ثبت نام شده یک نفر دارای سابقه نمایندگی، ۶ نفر دارای سابقه داوطلبی در دوره‌های گذشته و مابقی سابقه‌ای ندارند.

وی شمار داوطلبان ثبت‌نام شده در روز نخست را ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: جمع ثبت‌نام نهایی در پایان روز دوم در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر 32 نفر هستند که 27 نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

دهقانی اضافه کرد: از این تعداد 14 نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم و در حوزه‌های دشتی و تنگستان،  دشتستان و کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز هر کدام ۶ نفر ثبت‌نام کردند.

استان بوشهر با یک میلیون ۱۶۳ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه های انتخابیه استان بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل " بوشهر، گناوه و دیلم" با مرکزیت فرمانداری بوشهر، "دشتستان" با مرکزیت فرمانداری دشتستان، " دشتی و تنگستان" با مرکزیت فرمانداری دشتی، " کنگان، دیر، جم و عسلویه" با مرکزیت فرمانداری کنگان است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111528

نظـــرات شمـــا