کد خبر : 113628       تاریخ : 1398/12/18 15:30:15
تعطیلی بازار تجاری گناوه تا یک هفته دیگر تمدید شد

تعطیلی بازار تجاری گناوه تا یک هفته دیگر تمدید شد

پیغام: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفاظت از سلامتی و جان همشهریان و هموطنان تعطیلی بازار تجاری گناوه تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

 

به گزارش «پیغام» به نقل ازمهر، رئیس اتاق اصناف گناوه صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه به گفته پزشکان در زمان اوج شیوع ویروس کرونا قرار داریم و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامتی و جان همشهریان و هموطنان تعطیلی بازار تجاری گناوه تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

سید فخرالدین حسینی با تقدیر از همبستگی بازاریان در تعطیلی مغازه‌های خود افزود: از کسبه درخواست داریم که یک هفته دیگر نیز مغازه‌های خود را تعطیل کنند تا از ورود مسافر به شهر جلوگیری شود و از شیوع این بیماری پیشگیری شود.

وی بیان کرد: در جلسه این اتاق تصمیم گرفته شد بازار تجاری گناوه یک هفته دیگر نیز تعطیل باشد.

بازار تجاری گناوه یکی از مهمترین بازارهای تجاری در جنوب کشور است که همه ساله بخصوص در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز پذیرای هموطنان از اقصی نقاط کشور بوده است.

امسال با شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از حضور مسافران و گردشگران جهت حفظ سلامت هموطنان و شهروندان با اقدامی خودجوش و قابل تحسین از سوی بازاریان و مغازه داران این بازار از هفتم اسفند ماه تعطیل است و مغازه داران و کسبه این بازار پررونق تجاری برای حفظ سلامت مردم و شهروندان این بازار را تعطیل اعلام کرده‌اند.

در مرحله اول این تعطیلی روز چهارشنبه هفتم اسفند به مدت پنج روز مغازه‌ها تعطیل شد و این تعطیلی دوباره تا ۱۸ اسفند ماه جاری تمدید شد اما این روند همچنان تداوم یافته و تا ۲۵ اسفند بازار تجاری گناوه تعطیل خواهد ماند.

اقدام قابل تحسین بازاراریان و مغازه داران در تعطیلی بازار تجاری گناوه به گفته مردم و مسئولان نقش مهمی در جلوگیری از حضور مسافران و گردشگران و پیشگیری از شیوع این ویروس در شهرهای استان داشته است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113628

نظـــرات شمـــا