کد خبر : 117141       تاریخ : 1399/05/19 21:41:20
خوابگاه دخترانه علوم پزشکی بوشهر تکمیل می‌شود

خوابگاه دخترانه علوم پزشکی بوشهر تکمیل می‌شود

رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی گفت: از تکمیل و تجهیز خوابگاه دخترانه و ساخت خوابگاه متاهلی بوشهر حمایت خواهیم کرد.

به گزارش «پیغام»؛ بهروز رحیمی در نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: آرامش و سلامت روان دانشجو هنگام تحصیل و استفاده از امکانات خوابگاهی و رفاهی برای صندوق اهمیت زیادی دارد بنابراین برای بهتر شدن زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از طرح تکمیل و تجهیز خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد و ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حمایت خواهیم کرد.

او افزود: صندوق رفاه دانشجویی خود را در مسیر ارتقاء زیرساخت‌های رفاهی دانشجویی همواره در کنار معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها قرار دارد.

رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، رویکرد این صندوق را بهبود و ارتقاء زیرساخت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها عنوان، و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مسئولان این دانشگاه گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های اجتماعی دانشگاه هستند، گفت: هر اقدامی برای ارتقاء سطح رفاهی دانشجویان در دوران تحصیل می‎تواند تاثیر بسزایی در رشد شخصیت حرفه‌ای و اجتماعی آن‌ها داشته باشد و بعد از فارغ‌التحصیلی، این سرمایه باارزش به جامعه برمی‌گردد.

سعید کشمیری بیان کرد: با وجود مشکلات مالی موجود، از هیچ اقدامی برای رفاه حال دانشجویان دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم با نگاه مثبت و حمایتگر صندوق رفاه دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت شاهد اتفاقات خوبی در حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باشیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=117141

نظـــرات شمـــا