کد خبر : 117714       تاریخ : 1399/06/31 10:12:16
 کشتی حامل ۲۸ هزار تن برنج وارد بندر بوشهر می‌شود

کشتی حامل ۲۸ هزار تن برنج وارد بندر بوشهر می‌شود

پیغام: استاندار بوشهر گفت: در ادامه ورود کالاهای اساسی از طریق بندر بوشهر، کشتی حامل ۲۸ هزار تن برنج وارد بندر بوشهر می‌شود.

 به گزارش «پیغام»؛ عبدالکریم گراوند  در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در شرایط کرونایی شاهد روحیه بسیار خوب مدافعان عرصه سلامت هستیم که یادآور روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر بیماری و ویروس کرونا توسط همه اقشار مردم بیان کرد: غفلت از رعایت در برابر این ویروس خسارت جبران ناپذیری به جامعه انسانی وارد می‌کند.

استاندار بوشهر خواستار پرهیز از دورهمی‌ها، تجمعات، مسافرت و مراسم مختلف شد و ادامه داد: شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از نکات مهم و ضروری است.

وی افزود: پارس جنوبی یکی از کانون‌هایی بود که همه نگران فراگیری ویروس کرونا بودند ولی با تأکیدات صورت گرفته و رعایت سخت‌گیرانه خوشبختانه تاکنون مشکلی در این منطقه گزارش نشده است.

گراوند به روند ثابت استان بوشهر از نظر میزان بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی مربوط به کسانی است که بدون رعایت پروتکل بهداشتی در مراسم و تجمعات شرکت داشته‌اند.

وی با تاکید بر افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عرصه دانش آموزی و دانشجویی اضافه کرد: در ادارات و دستگاه‌های اجرایی هیچ خدماتی به افرادی که پروتکل بهداشتی رعایت نکنند داده نمی‌شود.

استاندار بوشهر از پهلوگیری کشتی تجاری حامل ۲۸ هزار تن برنج در بندر بوشهر خبر داد و افزود: امید می‌رود کشتی‌هایی با تناژ بالاتر با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها در راستای رونق تجارت وارد بندر بوشهر شود.

وی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه آخر ماه صفر شد و افزود: امسال راهپیمایی اربعین حسینی به سبب شرایط خاص کرونایی برگزار نمی‌شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=117714

نظـــرات شمـــا