کد خبر : 117975       تاریخ : 1399/07/16 09:45:12
مه غلیظ صبحگاهی و کاهش دید در بوشهر

مه غلیظ صبحگاهی و کاهش دید در بوشهر

مه غلیظ صبحگاهی شهر بوشهر و برخی از نقاط این استان را فرا گرفته به طوری که رفت و آمد خودروها را کند کرده است.

 به گزارش «پیغام» اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر نیز اعلام کرد پرواز ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان مسیر تهران بوشهر که باید ساعت  ۷:۰۵ در بوشهر می‌نشست، زمان ورودش به ساعت ۸:۲۰ تغییر کرده است. همچنین برای پرواز شماره ۳۹۱۵ هواپیمایی آسمان از بوشهر به مقصد تهران هم تاخیر نامعلوم اعلام شده است.

سرپرست معاونت توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مه صبحگاهی امروز از برخی نقاط استان گزارش شد، اما غلظت آن در شهر بوشهر بیشتر از نقاط دیگر بود. به طوری که ساعت ۵:۳۰ صبح میزان دید افقی به ۱۰۰ متر رسید. اما کم کم از غلظت مه کاسته شده و اکنون (ساعت ۸ صبح) میزان دید به هزار متر افزایش یافته است.

زهرا راستگو افزود: از ایستگاه‌های خارگ، گناوه و عسلویه هم مه رقیق گزارش شده به طوری که دید افقی در خارگ و گناوه دو هزار، و عسلویه دو هزار و ۵۰۰ متر بوده است.

او با اشاره به اینکه در برخی جاده‌های استان هم مه وجود داشته است، بیان کرد: رطویت بالا و وزش باد‌های جنوب غربی باعث شده که رطوبت از دریا به سمت ساحل بیاید و مه تشکیل شود.

سرپرست معاونت توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: میزان رطوبت در گناوه ۱۰۰ درصد گزارش شده و در بوشهر ۹۴، خارگ ۹۷ و عسلویه ۸۴ درصد به ثبت رسیده است.

راستگو درباره شرایط جوی و دریایی استان در روز‌های پایانی هفته نیز گفت: خلیج فارس فردا و پس فردا مواج خواهد بود به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی استان و دما نیز از جمعه کاهش می‌یابد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=117975

نظـــرات شمـــا