کد خبر : 118087       تاریخ : 1399/07/21 13:46:19
فروش قایدی تیر آخر استقلال

فروش قایدی تیر آخر استقلال

اگر پرداختی کارگزاری جدید درصورت عقد قرارداد در این بازه زمانی نباشد، مطمئنا هیچ راهکار دیگری برای استقلالی‌ها جز فروش مهدی قایدی و تسویه‌حساب فوری با طلبکاران این باشگاه باقی نخواهد ماند.

به گزارش «پیغام» به نقل از روزنامه فرهیختگان ؛ پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال همچنان بسته است و دست این باشگاه برای تامین منابع مالی نیز بسته مانده. البته روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم که تمام تلاش مسئولان باشگاه با هماهنگی و همکاری وزارت ورزش برای تامین منابع مالی همچنان ادامه دارد و این درحالی است که بعد از دو مرحله قرارداد ناکام با دو کارگزار قبلی استقلالی‌ها حالا این باشگاه در آستانه هت‌تریک کردن برای عقد قرارداد با کارگزار سوم طی یک‌سال اخیر قرار دارند.

بعد از آریا برتر منتسب به اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره استقلال که قبل از دوران مدیریت سعادتمند با این باشگاه قرارداد بسته بود و سپس جهان فولاد متین که در زمان مدیریت احمد سعادتمند به‌عنوان کارگزار استقلال انتخاب و بعد از کلی مشقت معرفی شده بود، حالا صحبت از یک کارگزار قدرتمند اقتصادی به میان آمده که از وی به‌عنوان رقیب جدی شرکت آتیه‌پرداز یعنی کارگزار باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود.

نکته قابل‌توجه اینکه عقد قرارداد با این کارگزار جدید نیز با تلاش‌های خلیل‌زاده و زبده رئیس و عضو هیات‌مدیره باشگاه درحال تحقق بوده، با این‌حال این کارگزار که وظیفه تامین اسپانسر و سپس تامین منابع مالی برای باشگاه استقلال در فصل بیستم را درصورت عقد قرارداد با آبی‌پوشان برعهده خواهد داشت، به‌منظور باز شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال باید به‌سرعت دست‌به‌کار شده و مبلغ قابل‌توجهی را در همین ابتدای کار به حساب باشگاه استقلال واریز کند که با پرداخت آن به وینفرد شفر، پنجره این باشگاه باز شود تا خریدهای جدید آبی‌پوشان بتوانند قرارداد خود را با استقلال ثبت کنند.

بر همین اساس و طبق شنیده‌ها به‌نظر می‌رسد زمان پرداخت پیش‌قسط اول این کارگزار به استقلالی‌ها بسیار اهمیت دارد، چراکه آبی‌ها فقط تا ۲۹ آبان برای باز کردن پنجره و البته تا ۱۰ آبان یعنی زمان اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فرصت برای ثبت خریدهای جدید دارند و این درحالی است که اگر پرداختی کارگزاری جدید درصورت عقد قرارداد در این بازه زمانی نباشد، مطمئنا هیچ راهکار دیگری برای استقلالی‌ها جز فروش مهدی قایدی و تسویه‌حساب فوری با طلبکاران این باشگاه ازطریق پول رضایتنامه مهاجم ریزنقش این باشگاه باقی نخواهد ماند. اخیرا مددی، سرپرست استقلال هم ابراز امیدواری کرد که باشگاه برای حل مشکل مجبور به فروش شماره 10 خود که پیشنهاد قابل‌توجهی از تیم‌های عربی دارد، نشود.

 

 

 

  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=118087

نظـــرات شمـــا