کد خبر : 163395       تاریخ : 1402/08/28 17:00:12
همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در بوشهر استفاده می‌شود
استاندار بوشهر:

همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در بوشهر استفاده می‌شود

استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در استان بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست بررسی طرح های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: نقش مهم سپاه در محرومیت‌زدایی مناطق مختلف محروم و کم‌برخوردار شایسته تقدیر و از این بابت خدمات این مجموعه درخور تحسین و قدردانی است.

وی با اشاره به نقش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در خدمات‌رسانی به جامعه هدف بیان کرد: بر اساس آمارها قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به محرومین جامعه فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داده است.

استاندار بوشهر محرومیت زدایی، خدمات رسانی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را از ویژگی‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: این قرارگاه در کمک به توسعه و کارآمدی جامعه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سپاه پاسداران طرح‌های مهم عمرانی و فرهنگی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اجرا کرده است.

وی افزود: پروژه‌های قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، نیروهای سپاه استانی و خیّرین اجرایی شده است.

محمدی‌زاده به بخشی از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در عرصه عمرانی و فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: گزارش قرارگاه مرکز جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در استان‌های مختلف حاکی است بیش از ۶۲ هزار و ۲۸۸ پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتبار بیش از هزار و ۸۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان در مناطق محروم، مرزی، حساس، صعب‌العبور و کمتر توسعه‌یافته کشور اجرا شده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=163395

نظـــرات شمـــا