کد خبر : 98206       تاریخ : 1397/01/18 11:10:24
شهدای مبارزه مواد مخدر ایثارگران حفظ سلامت هستند

شهدای مبارزه مواد مخدر ایثارگران حفظ سلامت هستند

پیغام:استاندار بوشهر گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به کشور جان خود را تقدیم کرده‌‌اند و این کار آنها ایثار در راه حفظ سلامتی جامعه است.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در دیدار با خانواده شهید احمدکره‌‌بندی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: ایثارگری شهدا بویژه شهدای مبارزه با موادمخدر سبب برقراری امنیت و آرامش ایران اسلامی شده است.
وی بیان کرد: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون نثارخون پاک شهدای والامقام است زیرا آنها با فداکاری، نظام اسلامی را در مقابل ترفندها و توطئه‌‌های دشمنان بیمه و مصون و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه در امنیت کامل را فراهم کرده‌‌اند.
گراوند، سرکشی از خانواده شهدا و پیگیری مسائل و خواسته‌های آنان را از وظایف مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و حضور در جمع خانواده معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسئولان است.
وی بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان اشاعه اعتیاد و بروز آسیب در جامعه است که آنها بیشتر نسل جوان را هدف قرار داده‌اند.
گراوند با بیان اینکه شهیدان احمد و محمد کره‌بندی از الگوهای عرصه مبارزه با مواد مخدر هستند ادامه داد: این شهیدان برای جلوگیری از ورود مواد مخدر در مقابله با اشرار مسلح و سوداگران مرگ ایستادگی کردند و از الگوهای این عرصه هستند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=98206

نظـــرات شمـــا