کد خبر : 98372       تاریخ : 1397/01/22 13:44:44
تعاونی های دهیاران بوشهر در روستاها اشتغال ایجاد کنند

تعاونی های دهیاران بوشهر در روستاها اشتغال ایجاد کنند

پیغام: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: تعاونی های دهیاران این استان باید زمینه اشتغال پایدار در روستاها را فراهم کنند.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، بهرام نکیسا روز چهارشنبه در نشست مشترک با روسای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دهیاران استان بوشهر افزود: تعاونی دهیاران نقشی مهم در توسعه، پیشرفت، آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها دارند.
وی اضافه کرد: منابع و ظرفیت‌های عظیم و خدادادی استان بوشهر فرصتی است تا تعاونی های دهیاران این استان از در آمد پایدار بهره‌مند شوند و زمینه توانمندی اعضا و ایجاد اشتغال پایدار روستاها را فراهم کنند.
نکیسا تاکید کرد: این مهم با حضور مدیران عامل با مهارت‌های لازم در عرصه مدیریتی و اقتصادی و عضویت دهیاری‌های استان در تعاونی‌های یاد شده تحقق می‌یابد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: تعاونی‌های دهیاران استان بوشهر با هم‌افزایی می‌توانند فرصت‌های شغلی خوبی برای بیکاران در روستاها بوجود آورند.
نکیسا، بر ضرورت تشکیل اتحادیه تعاونی‌های دهیاری‌های استان تاکید کرد و گفت: تعاونی‌های دهیاری‌ها با تشکیل اتحادیه دارای توان رقابتی بیشتری به منظور حضور در بازار کار می‌شوند و باید زمینه و بازاریابی خوبی به منظور صادرات و فروش محصولات و تولیدات روستایی را در داخل و خارج کشور دنبال کنند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این نشست بیان کرد: با توجه به تغییر دهیاران لازم است که تعاونی‌ها اقدام به تشکیل مجمع عمومی، انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل کنند.
مجید پرویزی افزود: این اداره آمادگی هر گونه همکاری به منظور فعال شدن تعاونی‌های دهیاران استان بوشهر را داراست. 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=98372

نظـــرات شمـــا