کد خبر : 110281       تاریخ : 1398/06/05 11:26:10
بهره برداری یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 90 میلیارد ریال در بوشهر

بهره برداری یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 90 میلیارد ریال در بوشهر

پیغام: رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهرگفت: یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از90 میلیارد ریال درشهرستان بوشهر بهره برداری شد.

به گزارش «پیغام»؛سید حسین حسینی اظهار داشت: در سومین روز از هفته دولت یک واحد صنعتی در زمینه تولیدات چاپ، تکمیل و خارزنی پتوی راشل با سرمایه گذاری بالغ بر  90 میلیارد ریال و اشتغالزایی 15 نفر مستقیم و 100نفر غیر مستقیم مستقر در شهرصنعتی بوشهر 2 افتتاح و بهره برداری رسمی شد.

وی افزود: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 1355 متر مربع با ظرفیت سالیانه 800 تن در زمینه چاپ، تکمیل و خارزنی پتو با حضور استانداربوشهر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و جمعی دیگراز مسئولین دستگاه های اجرایی مربوطه به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری گردید.

حسینی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: در سال رونق تولید واحدهای صنعتی  مورد حمایت ویژه جهت بهره مندی از تسهیلات لازم در راستای حمایت از کالاهای ایرانی قرار می گیرند که از این رو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مسائل و مشکلات واحد تولیدی را بصورت مستمر و هفتگی مورد بررسی و تصمیم گیری لازم بمنظور کمک به توسعه رونق اقتصادی قرارداده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110281

نظـــرات شمـــا