کد خبر : 114080       تاریخ : 1398/12/04 12:31:45
معضلات تکنولوژی

معضلات تکنولوژی

چند ماه پیش و در همین سالی که داریم به پایان آن می رسیم درسراسر کشور نوعی آنفلونزا آمد وتلفات  کمی هم نداشت ،چگونه الان فریادها از نوع دیگری است که درچین شکل گرفته است و طبق اعلام دستگاه بهداشت کشور مرگ دو نفر در قم براثر همان سرما خوردگی و خشک شدن آب دهان و... بوده است،

1-وقتی  به معضلاتی که بعضی از استفاده کنندگان ازتکنولوژی  بوجود می آورند، فکرمی کنی عجیب افسرده و دلسردی، سرتاسر وجودت را فرا می گیرد. میان برادر و برادر و حتی ممکن است پدر و مادر و خواهر و دیگر کسانی که با تو یا نسبت دارند و یا دوست هستند فاصله افتاده است، متاسفانه روبرو که هستیم در هر مکانی، خانه ی هم و یا در سفر و.....آبمان اغلب توی یک جو نمی رود تا چه رسد به استفاده ی نادرست از فضای مجازی و...... معضل دیگر همه ی ما  بلا استثنا از تلفن به هر نوعش استفاده می کنیم، گاهی دوستی، یا قومی و یا ... زنگ می زند جواب نمی گیرد ولی طرف اگرخودش در این نوع تماس کاری داشته باشد و شما گرفتار باشی و یا خواب چقدر گله می کند و شاید هم قهر، بدبختانه مد شده است که گوشی  ها برداشته نمی شود، باید یا پیام بدهی و یا در جایی اگر دیدیش هم منکر می شود با نوعی حق به جانبی طلبکار هم می شود،  درد است اگر این گونه رفتارها ادامه یابد و در جامعه نهادینه و تکثیرشود ویا ترویجی مخرب!

2-چند ماه پیش و در همین سالی که داریم به پایان آن می رسیم درسراسر کشور نوعی آنفلونزا آمد وتلفات  کمی هم نداشت ،چگونه الان فریادها از نوع دیگری است که درچین شکل گرفته است و طبق اعلام دستگاه بهداشت کشور مرگ دو نفر در قم براثر همان سرما خوردگی و خشک شدن آب دهان و... بوده است، آیا نمی خواهیم بپرسیم که ورود این ویروس با قبلی که تلفات قابل ملاحظه ای داشت، تفاوتشان درچه حد بوده است که آن یکی را فقط آنفلونزا نامیدند وحساسیت آنچنانی هم رویش ایجاد نکردند تا مردم جانب  حفاظت و رعایت های لازم مربوط به آن را داشته باشند؟ اما برای این یکی توصیه های شدیدی لحاظ نموده اند با کمی تاخیر البته، بنظر می رسد این دوپدیده ی ویروسی هردو یکی بوده اند ، حالا این فرض است ولی چرا در دفاع و پیشگری از آن هیچ بیمارستانی یا جایی دیگر برایش درنظر گرفته نشد و همه ی هشدارهای جهانی را به کنار زدیم ، تا رسیدیم به نقطه ای که مردم را دلهره واضطراب به نوعی واماندگی ومات شدن که خود بدترین وکشنده ترین است در بر گرفته است ،دلایل زیادی وپرسش های زیادتری از دولت حاضر و وزارت  درمان و بهداشت آن و مجلس و....هست که ....فعلا!!

3-متاسفانه بعداز اینکه عده ای ازفیلتر شورای ناظر وتصمیم گیرنده ی صلاحیت ها پیروز و سربلند شدند، کاندیداهای حاضر در صحنه که ظاهرا بیشترشان از یک جناح هستند، توسط هواداران  خود دست به افشارگری های تند و بی سندی علیه بعضی رقبای خویش زدند، این حرکات بی هنگام در روزها و ساعات تبلیغاتی ،باعث تعجب رای دهندگان شد. باید گفت: که این نوع  افشا گری های بی گاه و درمواقع تبلیغات از سوی هرکسی و در هرگوشه ی کشور، تخریب و در پی آن دلزدگی  در عرصه ی رقابت را در پی خواهد داشت، چرا که هر کاندیدی از فیلتر های عدیده ای گذشته است، بیش از چهل سال است که تمرین  می کنیم و رو به پیش آمده ایم  و ....  انگارنه انگار که ..!!!


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=114080

نظـــرات شمـــا