سید ابراهیم رئیسی به شهادت رسید

علاوه بر رئیس جمهور، امیر علی عبداللهیان وزیر امور خارجه ، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این پرواز حضور داشتند که به همراه چند نفر دیگر ، از جمله محافظان و کادر پرواز، جان خود را از دست دادند.

1403/02/31

مدیر کل آب و فاضلاب استان بوشهر:

۱۶ پروژه آب شیرین کن در دست اجرا است/ پایان تنش آبی در۱۵۳ روستا تا پایان 1403

پیغام: مدیر کل آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۶ پروژه آب شیرین کن به ارزش ۲۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: تا پایان سال جاری ۱۵۳ روستا از شرایط تنش آبی خارج می شوند.

1403/02/30

2 شهرستان جنوبی استان درگیر پشه آئدس شدند

معاون دانشگاه علوم پزشکی: مردم نگران نباشند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با وجود شناسایی پشه آئدس در شهرستان‌های کنگان و عسلویه اما تاکنون موردی از بیماری تب دار ناشی از گزش این پشه مشاهده نشده است.

1403/02/29

سفر به هند؛ سرزمین اساطیر و اسرار (بخش چهارم)

قایق‌های پارویی را می توان " تاکسی روی آب" نامید. قایق‌رانی با یک پاروی بلند، هدایت قایق‌ را به عهده دارد. بعد از چانه زدن با چند قایق‌ران، سوار قایق پیرمردی با لباس محلی می‌شوی. قایق به آرامی راه خود را از میان دیگر قایق‌ها باز می‌کند. منظره ی خانه‌های چوبی روی آب شگفت آور  است. چند قایق را می بینی که نزدیک می شوند.

1403/02/24

با خوانندگان

+

ستون های هفته نامه پیغام

اخبار پایگاه
رییس پلیس راهور استان بوشهر:

پلاک‌های آفتاب سوخته خودرو‌ها رایگان تعویض می شود

رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: پلاک‌های تولیدی در سال ۱۳۹۳ به علت تغییرات ناشی از کیفیت نامناسب مواد به کار رفته در ساخت پلاک دچار تغییر رنگ یا اصطلاحاً آفتاب سوختگی شده‌اند.
1403/02/30
ضرر سالانهٔ جمع‌آوری نشدن گازهای همراه تولید نفت و مشعل ؛

۳ میلیارد دلار زیان فلرسوزی

پیغام: مجلس یازدهم در آخرین روزهای خود به موضوعی توجه کرده است که در این چهار سال بارها و بارها فعالان و کارشناسان محیط‌زیست دربارهٔ آن هشدار داده بودند؛‌ فلرسوزی!
1403/02/26

«شنبه‌ها» تعطیل شد

پیغام: نمایندگان مجلس با تصویب گزارش کمیسیون اجتماعی با تعطیلی «شنبه‌ها» موافقت کردند.
1403/02/26

واگویه های پیرانه سری

بازنشستگان نمی دانند اظهارات مقام مسئول درصندوق بازنشستگی کشوری مبنی برعدم تامین اعتبار و عدم ابلاغ دستورالعمل برای متناسب سازی حقوق ها را باور کنند یا اطمینان دهی رئیس مجلس مبنی بر پر‌داخت متناسب سازی حقوق ها را؟
1403/02/25
ارشیو